Τι είναι το Pilates;

H μέθοδος Pilates, αναπτύχθηκε πριν από 70 χρόνια, στην Aμερική, από τον Joseph H. Pilates.

H μέθοδός του υιοθετήθηκε αρχικά από διάσημους χορευτές και άλλους επαγγελματίες της κίνησης και αρκετά χρόνια αργότερα αναγνωρίστηκε σαν μια πραγματική επανάσταση που εξαπλώθηκε σε όλο το Δυτικό κόσμο, για να καταλήξει στη σημερινή ευρύτατη αποδοχή και αναγνώριση.

H βασική αρχή και το θεωρητικό υπόβαθρο της μεθόδου είναι ο έλεγχος και η σταθερότητα του κέντρου του σώματος – της κοιλιάς. Tο σώμα γυμνάζεται ενιαία και το αίσθημα της ευεξίας και της ζωτικότητας απορρέει από κάθε κίνηση με απώτερο σκοπό να επιτευχθεί ο πλήρης έλεγχος και συγχρονισμός του σώματος, χωρίς πίεση και κόπωση.

Πρέπει να έχω ξανακάνει γυμναστική;

H μέθοδος Pilates απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους και είναι ιδιαίτερα ευεργετική, για την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων, που απορρέουν από το σύγχρονο τρόπο ζωής. Ανεξαρτήτως το πόσο γυμνασμένος ή μη είναι ο καθένας, η μέθοδος Pilates είναι η ιδανική άσκηση, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλου του κόσμου, από ανθρώπους που κάνουν καθημερινά ώρες καθιστικής ζωής, μέχρι αθλητές. O ίδιος ο J.H. Pilates, χαρακτήρισε τη μέθοδό του «ήπια για τις εγκύους, ασφαλή για τους υπερήλικες, δυναμική για αθλητές και χορευτές»

Πως βοηθάει στην υγεία μου και την σπονδυλική στήλη;

Οι ασκήσεις – με κύριο άξονα, πάντοτε, το κέντρο του σώματος (κοιλιακούς και ραχιαίους μύες) – βασίζονται σε δέκα άξιες:

1. Αυτοσυγκέντρωση
2. Aναπνοή
3. Ορθή Σωματική Στάση
4. Αρθρική Σταθεροποίηση – Κινητοποίηση
5. Μυϊκή Σύσπαση – Διάταση
6. Έλεγχος
7. Ακρίβεια
8. Συγχρονισμός
9. Aντοχή
10. Δύναμη

H σωστή αναπνοή είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην εκτέλεση όλων των ασκήσεων. O έλεγχος του κέντρου του σώματος, που λειτουργεί ως πυρήνας της ενέργειας και στηρίζει τις λειτουργίες όλου του υπόλοιπου σώματος, είναι η βάση της μεθόδου αλλά και το μέσον  για να φτάσει κανείς στα εντυπωσιακά της αποτελέσματα. Έτσι, πολύ σύντομα, ακολουθώντας τη μέθοδο αναπτύσσεται στον καθένα μια πρωτοφανής αίσθηση έλεγχου της κίνησης και επίγνωση του σώματος και του μυϊκού του συστήματος και σύμφωνα με πολλές πρόσφατες έρευνες της Pillatesέχει ευεργετικά αποτελέσματα στο χρόνιο πόνο της σπονδυλικής στήλης.

Τι άλλο προτείνει το TherapyLab ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ σε συνδυασμό με τη μέθοδο Pilates

  • Φυσικοθεραπεία: Για την αντιμετώπιση του οξέος και χρόνιου πόνου που εντοπίζεται ιδιαίτερα στη σπονδυλική στήλη.
  • Διαιτολόγο: Διακοπή και διόρθωση των λανθασμένων διατροφικών συνηθειών.
  • Μέτρηση Οστικής Μάζας: Συνεργασία με εξειδικευμένα διαγνωστικά κέντρα που πραγματοποιούν μέτρηση οστικής μάζας.
  • Γιατρό: για ενημέρωση και συμβουλές σχετικά με την άσκηση και τον σωστό τρόπο ζωής.
Search