Το TherapyLab Αντιμετωπίζει Το Σπλαχνικό Κοιλιακό Λίπος

Τι είναι το κοιλιακό λίπος

Ο ανθρώπινος οργανισμός αποθηκεύει, κατά βάση, λίπος με 2 διαφορετικούς τρόπους. Το λίπος που φαίνεται είναι αυτό που συσσωρεύεται κάτω από το δέρμα μας και ονομάζεται υποδόριο και τα κύρια σημεία εναπόθεσης είναι οι γοφοί, τα οπίσθια και η κοιλιά και το λίπος που δεν φαίνεται βρίσκεται εσωτερικά στην κοιλία, στην σπλαχνική περιοχή, και ονομάζεται σπλαχνικό λίπος. Αυτού του είδους το εναποθηκευμένο λίπος βοηθά στην προστασία των οργάνων (συκώτι, πάγκρεας κλπ), αλλά όσο περισσότερο είναι, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος να εμφανιστεί καρδιακή νόσος, διαβήτη, εγκεφαλικό επεισόδιο ή υπέρταση. Οι ειδικοί της παχυσαρκίας, ζητούν την αφύπνιση του κοινού ως προς το σπλαχνικό λίπος. Τα αποτελέσματα από μια Ευρωπαϊκή έρευνα σε περισσότερο από 12,000 άτομα, έδειξε ότι 88% από αυτούς δεν γνώριζαν τι είναι το σπλαχνικό λίπος αλλά ακούγοντας για τους σχετιζόμενους κινδύνους το 61% δήλωσε ότι είχε ισχυρότερα κίνητρα για να χάσει βάρος.


 

Πως δημιουργείται το σπλαχνικό κοιλιακό λίπος;    

  • Η καθιστική ζωή χωρίς σωματική δραστηριότητα θα αυξήσειαναπόφευκτα το κοιλιακό λίπος. 
  • Η υπερκατανάλωση τροφής κυρίως με υδατάνθρακες, τα σάκχαρα και τα τρανς λιπαρά είναι μία σοβαρή αιτία. 
  • Άλλα στοιχεία που είναι υπεύθυνα για την αύξηση του κοιλιακού λίπους είναι το στρες (ορμόνες που παράγονται από το άγχος),  το κάπνισμα (το οποίο διεγείρει τις ίδιες ορμόνες όπως το στρες) και ο λίγος (<5 ώρες)ή ο πολύς (>8 ώρες) ύπνος. 
  • Ένας άλλος παράγοντας είναι η γενετική σύσταση που μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στο αν θα είναι πιο επιρρεπείς κάποιοι στην απόκτηση σπλαχνικούκοιλιακού λίπους.






Πως μετράμε το κοιλιακό λίπος;

Ο καθηγητής Stephan Jacob, Ενδοκρινολόγος & Διαβητολόγος, Cardiometabolic Institute, Villingen Schwenningen, στη Γερμανία, είπε: “Για τους άντρες είναι αυξημένος ο σχετιζόμενος κίνδυνος αν έχουν περίμετρο μέσης από 102 cm και πάνω, ενώ για τις γυναίκες ο σχετιζόμενος κίνδυνος είναι αυξημένος αν έχουν περίμετρο μέσης από 88 cm και πάνω.” Επίσης εξειδικευμένοι ακτινολόγοι μπορούν με τη χρήση υπερήχων να προσδιορίσουν το ποσοστό λίπους που έχει εναποτεθεί στα ζωτικά όργανα.



Οφέλη της συμμετοχής σας

  • Μείωση λίπους (σπλαχνικού & υποδόριου)
  • Καλύτερος μυϊκός τόνος (σφιχτή κοιλιά)
  •  Κομψότερη εμφάνιση  (λεπτή κοιλιά)







 

Το TherapyLab "καίει" το κοιλιακό λίπος στον ΑΝΤ1 (Υγεία Πάνω Από Όλα)

(VIDEO-ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Ο ρόλος της άσκησης στο σπλαχνικό κοιλιακό λίπος

Το σπλαχνικό κοιλιακό λίπος δε μπορεί να μειωθεί επιτόπου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πραγματοποιηθούν  κάποιες ασκήσεις, όπως κοιλιακοί, αεροβική, steps, τρέξιμο με στόχο τον περιορισμό του σπλαχνικού κοιλιακού λίπους. Σημαντικές είναι και οι ασκήσεις με βάρη, γιατί οι μυς καίνε λίπος μετά από ώρες αφότου ολοκληρωθεί το πρόγραμμα ενδυνάμωσης. Η έλλειψη σωματικής άσκησης είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που καθιστούν σχεδόν αδύνατη την απώλεια λίπους σε αυτή την περιοχή του σώματος και η πραγματική και μόνη λύση είναι ένας συνδυασμός αερόβιας άσκησης με βάρη, σε συνδυασμό μιας υγιεινής διατροφής.







Ο ρόλος του TherapyLab στο σπλαχνικό κοιλιακό λίπος

Το TherapyLab βασίζεται στην έρευνα του Slentz και των συνεργατών του, που δημοσιεύτηκε στο ‘American Journal of Physiology Endocrinology and Metabolism’, σύμφωνα με το οποίο χρειάζεται αερόβια άσκηση περίπου 120’ την εβδομάδα σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα εξειδικευμένων ασκήσεων κοιλιακών για την καύση του σπλαχνικού κοιλιακού λίπους και ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης με βάρη, προσαρμοσμένο και εξατομικευμένο για την απόκτηση δυνατών μυών οι οποίο τονώνουν το μεταβολισμό και άρα τη διαδικασία της καύσης λίπους.

Το TherapyLab "καίει" το κοιλιακό λίπος στον ΑΝΤ1 (Υγεία Πάνω Από Όλα) (VIDEO-ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)





Τι άλλο προτείνει το TherapyLab στην αντιμετώπιση του σπλαχνικού κοιλιακού λίπους

• Μέτρηση Σπλαχνικού Κοιλιακού Λίπους: Μέτρηση περίμετρου κοιλιακής περιοχής από εξειδικευμένους συνεργάτες σε συνδυασμό με υπέρηχο.
• Διαιτολόγο: Διακοπή και διόρθωση των λανθασμένων διατροφικών συνηθειών ανδρών και γυναικών, που προδιαθέτουν τη δημιουργία κοιλιακού λίπους.
• Γιατρό: Ενημέρωση και συμβουλές σχετικά με το σπλαχνικό και υποδόριο κοιλιακό λίπος.

Παραπομπές

http://ygeia.tanea.gr/default.asp?pid=8&articleID=9033&ct=85

http://planodiet.blogspot.gr/2011/03/blog-post_03.html

http://manontop.gr/fitness/askisi/poios-typos-askisis-meionei-perissotero-%E2%80%98sosibio%E2%80%99-stin-koilia

http://www.fitstudio.gr/cms.asp?id=189

http://www.womenonly.gr/article.asp?catid=13309&subid=2&pubid=431859

 


Προσφερόμενες υπηρεσίεςΑνακαλύψτε τις υπηρεσίες μας. Επιλέξτε την επιθυμητή περιοχή

Ενημέρωση και συμβουλέςΕνημερωθείτε υπεύθυνα από την εξειδικευμένη ομάδα μας